Ritual buang negativity

Bila sebut ritual je aku percaya ada yang akan trigger. Ada yang akan cakap ini bid'ah, new age movement dan sesat. Aku nak kongsikan cara untuk putuskan negativity yang berada dalam minda sendiri.

Bagaimana hapuskan bad energy yang dragging dan draining kau.

  1. Apapun yang buat ko berasa tak selesa, draining energy ko, sama ada orang, atau tempat, atau barang, tulis nama atau barang atau tempat tu dalam sekeping kertas. Satu atau multiple.
  2. masa kau tulis tu, ko telah transfer energy tu ke dalam kertas tadi dari sesuatu yang ghaib dan membebankan minda ko, menjadi fizikal di kertas. (Proses transmit).
  3. Sekarang ucapkan dan niatkan "Aku dah ready untuk lepaskan semua energy yang terdapat dalam kertas ini, yang telah mempengaruhi aku secara tidak baik, aku lepaskan sekarang"
  4. Kemudian terus bakar kertas tu. Bila kau dah bakar kertas tu, energy dah dilepaskan dan neutralize.


Segala apa yang terbuku dalam minda, secara psykologinya telah dilepaskan. Secara energynya, telah dipindahkan dari minda ke kertas, dan dineutralize apabila dibakar.

Ritual ini tidak melibatkan effect kepada sesiapa, malah nama yang ditulis atas kertas. Ianya hanya untuk melepaskan beban yang disimpan dalam minda kau.


Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi baca artikel ini. Mohon komen sebagai tanda anda telah menjejakkan diri ke sini.

Terbaru Lebih lama